onsdag 4. mars 2015

Ha en koselig dag

I dag har det vært en kjempeflott dag, med sol og 5-6 varmegrader. Denne gangen har eg brukt et motiv som eg fant på nettet, husker ikkje heilt kor. Synes dette motivet var litt artig.

Motivet har eg fargelagt med Copic. Mønsterpapiret er i fra Panduro,
Lemongrass - Wind Flowers.
Tekststempelet er i fra Kreativ Hobby. Pynta med litt halvperler,
ei stjerne og en blomst. 
Tekststempelet som er brukt inni trur eg er i fra Kort og Godt.

Ønsker mine følgere en fin tirsdagskveld.
Klem Linda 

6 kommentarer:

  1. Et herlig kort i friske og fine farger :)
    Eg og vil ha vår.. Her er det øs pøs og skikkelig surt og kaldt.

    Fin torsdag til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Et riktig gladkort i fine friske farger og flott fargelagt motiv,
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort i flotte farger og med et herlig motiv.
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Et koselig kort med friske flotte farger.
    Ha en fin søndag.
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort i fine vårfarger.
    Deilig at vi går mot lysere tider.
    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Dette kortet bare digger jeg :) Herlig motiv og fresche farger :) *tommel opp*.
    *Go´klem fra meg*

    SvarSlett