mandag 4. april 2016

Julekort

Her er et julekort laga av bare rester av mønsterark.
Stempelet er som vanlig fargelagt med copic.
Stempelet har eg fått av ei venninne, så er ikkje sikker
på kor det er ifrå.
Fargane eg har brukt:
Hud: E51-E50-E21-E93
Lue: BV04-BV02-BV000 og R29-R27-R24
Skjerf: E33-E31-E11
Sokker og votter: R29-R27-R24
Snor:T3
Hjerte: RV95-RV93-RV91
Med dette kortet slenger eg meg med på utfordring #75,
lag på lag hos Copic Marker Norge.
 God jul stempel: North Star Design. Brukt spellbinderdies.
Pynta med perler, blomst og en snøkrystall og litt glitter.
Stempelet inni: Kreativ Hobby

4 kommentarer:

  1. Kjempefint julekort! Så greit å være tidlig ute :-) Takk for at du deltar i utfiordringen hos Copic Marker Norge.

    DT Kristina

    SvarSlett
  2. Nydelig julekort med et herlig motiv :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Hei
    Dette var et flott julekort. Greit å ha litt i forkant, gjør det samme selv. Jeg likte fargene du har brukt på motivet. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.
    Gunn***

    SvarSlett
  4. Så fint dette var! Kjempefin fargelegging og jeg liker fargevalget ditt! Takk for at du deltar hos CMN! klem, Elizabeth

    SvarSlett